نهالکو

مطالبی درمورد انواع نهال ها

نهالکو

مطالبی درمورد انواع نهال ها

نحوه کاشت درخت هلو آلبرتا

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۵۸ ب.ظ



البرتا


هلوهای Elberta را درختان هلو مورد علاقه آمریکا می نامند و از پربارترین درختان اطراف هستند ، ترکیبی برنده برای کسانی که باغ های خانگی دارند. اگر می خواهید یک درخت هلو Elberta در حیاط خانه خود پرورش دهید ، کمی اطلاعات بیشتر در مورد این درختان می خواهید. برای راهنمایی در مورد چگونگی شروع کار با رشد هلو Elberta در ادامه مطلب بخوانید.

 

درباره درختان هلو Elberta


درختان هلو Elberta آنقدر به درد آنها می خورند که نمی توان از کجا شروع کرد. این رقم هلو بسیار محبوب در جورجیا در سال 1875 توسط ساموئل اچ رامف ، که آن را به نام همسرش کلارا البرتا مور نامگذاری کرد ، توسعه یافت.

کسانی که مشغول پرورش هلو Elberta هستند این درخت را از بهترین تولید کنندگان میوه می دانند. فقط با یک درخت می توانید در یک فصل تا 150 پوند (68 کیلوگرم) هلو بدست آورید. هلوهای البرتا نیز در باغ بسیار زینتی هستند. هنگامی که بهار آنها شکوفا می شود ، شاخه های آنها با گلهای زیبا و صورتی و بنفش پر می شود. میوه هلو به زودی دنبال می شود و در تابستان آماده برداشت است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گلابی مراجعه کنید.

درخت هلو Elberta رشد دهید


درختان هلو Elberta هلوهای بزرگ و شیرینی به شما هدیه می دهند که برای کنسرو کردن ، میان وعده و پختن مناسب هستند. میوه ها زیبا و همچنین خوشمزه هستند و به زردی عمیق و طلایی با رژگونه قرمز رسیده می شوند.

وقتی خودتان آماده پرورش درخت هلو Elberta باشید ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول آب و هوا است. این درختان در مناطق مقاوم 5 تا 9 گیاه USDA رشد می کنند. این بدان معناست که اگر در یک منطقه گرم یا سرد زندگی می کنید ، این کار خیلی عاقلانه نیست.

ملاحظه دیگر اندازه است. یک درخت هلو استاندارد البرتا می تواند تا 24 فوت (7 متر) رشد کند. بلند با گسترش مشابه. نسخه کوتوله ارتفاع آن از 10 فوت (3 متر) بیشتر نیست.

برای رشد هلو Elberta ، شما باید درخت را در مکانی آفتابی بکارید که حداقل شش ساعت آفتاب مستقیم در روز داشته باشد. خاک باید شنی و زهکشی مناسب باشد.

جهت خرید نهال هلو البرتا اینجا کلیک کنید.

مراقبت از هلوهای البرتا


مراقبت از هلوهای البرتا کار سختی نیست. درختان خود بارور هستند ، به این معنی که برای گرده افشانی به درخت دوم احتیاج ندارند. با این حال ، اگر درخت دوم بکارید ، ممکن است تولید بهتری داشته باشند.

مهمترین کاری که برای مراقبت از هلوهای البرتا باید انجام دهید آبیاری است. این درختان مقاوم به خشکی نیستند و به آبیاری منظم احتیاج دارند.

 

 

 

منبع: https://goolabii.ir/category/buy-peach-seedlings/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۹
علی عزیز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی